Klacht melden

 Klachtenregeling

Ondanks dat we met de grootste zorg onze diensten leveren, kan het onverhoopt gebeuren dat er een klacht over onze dienstverlening ontstaat. 

Graag komen we samen met u tot een oplossing van deze klacht. Hiervoor hebben wij onderstaande klachtenprocedure opgesteld. 
  • Stap 1 - Samen tot een oplossing komen

    Heeft u een klacht? Dan horen wij graag van u. 


    Een klacht indienen kan op één van de volgende manieren: 

    - mondeling

    - telefonisch

    - schriftelijk of

    - digitaal (via mail of via ons contactformulier)


    Vermeld in uw klacht altijd de volgende gegevens:

    - uw naam en adres

    - datum van indiening

    - een omschrijving van de klacht

    - indien u als vertegenwoordiger van client een klacht indient voeg dan een schriftelijke machtiging van client bij.


    Zodra uw klacht bij ons is ingediend krijg u hiervan zo spoedig mogelijk een bevestiging met daarin uitgelegd wat de vervolgstappen zijn. We proberen te allen tijde samen op een goede manier tot een oplossing te komen.

  • Stap 2 - Onafhankelijke klachtenfunctionaris

    Als u stap 1 heeft doorlopen, en we uws inziens niet tot een passende oplossing zijn gekomen kunt u uw klacht wenden tot een externe onafhankelijke klachtencommissie.


    Wij zijn aangesloten bij het Klachtenloket Zorg. Via www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/ leest u hoe u zelf rechtstreeks contact kunt leggen met deze onafhankelijke partij en hoe de klachtafwikkeling verder in zijn werk gaat.

  • Stap 3 - Geschillencommissie

    Pas als stap 1 en 2 niet tot een voor u gewenste oplossing heeft geleid kun u zich richten tot de Geschillencommissie Zorg. Let op, aan het inschakelen van de geschillencommissie zijn voor u kosten verbonden. Leest u voor meer informatie de website van de commissie, te weten: www.degeschillencommissiezorg.nl

Share by: